"ساج"

فروشگاه پوشاک و ملزومات حجاب اسلامی

"ساج"

فروشگاه پوشاک و ملزومات حجاب اسلامی

"ساج"

عرضه کننده کلی و جزئی محصولات تیام، دینا، ثنا، می سی، لورنزو، تن درست و ...
شماره تماس فروشگاه: 05632318366
شماره همراه: 09363519107

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

چادر مارال

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ

نام محصول : چادر مارال

نام تولید کننده : می سی

رنگ بندی : دارد

سایز بندی : دارد

جنس : کن کن/کرپ

قیمت : 150000

توضیحات: برای اطلاع از قیمت تنوع چادر مارال با خرج ِکار های مختلف با شماره تلفن :7745395 تماس بگیرید.

نظرات  (۱۳)

با سلام .من از چادر مارال مشکی با خرج کارهای سفید و مشکی با همین طرح خرج کار فیروزه ای که عکس شو روی سایت گذاشته اید خوشم می اید.فقط یه سوالی داشتم ایا چادر مارال مشکی  شنل جلوی ان بلند است تا پایین پا یا مثل مدل کرم رنگ کوتاه است.چون من از مدل شنل بلندش خوشم می اید؟؟؟
شماره تلفن تغییر کرده مبایل نیز خاموش است

سلام

من ساکن شهر همدانم. چطوری میتونم چادرو حضوری تهیه کنم؟ تو همدان نمایندگی دارین؟

پاسخ:
نه متاسفانه فعلا به جز بیرجند در هیچ شهری نمایندگی نداریم.
سلام!چادراتون خیلی عالین فقط اگه بشه چادرای شنلی و شال کوتاه رنگی و کاردست دار هم تولید کنید ممنون میشیم!پیجتون حرف نداره!
ساکنین تهران از سایت فروشگاه می سی میتونن این چادر رو خریداری کنن
چادر مشکیه خیلی خوشگله...یکی عین این رو خواهرم برام دوخته و خیلی ناز شده...پشنهاد میکنم به همگی چون خیلی شیکه وقتی میپوشی.
سلام ممنون از پاسخ های به موقعتون
لطفا قیمت چادر مشکی رو بذارید.

پاسخ:
150000 تومان
سلام قیمت چادر مشکی با همن تزئین و می خواستم
  • خانم غلامی
  • لطفا شماره تماس بذارید
    پاسخ:
    02537745395
    بسلام..
    من از این مدل مشکیه خوشم  اومده و میخوام خریداری کنم..
    قیمت رو میشه بگید..
    و نحوه خرید و تحویل رو..
    ممنون.
    اخه من خیلی از شما دورم. من که قم نیستم

    سلام من میخواستم چادر مشکیتون رو خریداربی کنم ولی میشه با سنگهای مشکی و نقره ای برام تزیین کنید در ضمن میشه رنکای دیگه از هر دو مدل رو تو سلیت ذارید که ما هم بتونیم بینیم و راحتتر انتخاب کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی