"ساج"

فروشگاه پوشاک و ملزومات حجاب اسلامی

"ساج"

فروشگاه پوشاک و ملزومات حجاب اسلامی

"ساج"

عرضه کننده کلی و جزئی محصولات تیام، دینا، ثنا، می سی، لورنزو، تن درست و ...
شماره تماس فروشگاه: 05632318366
شماره همراه: 09363519107

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

"بر روی مسئله حجاب «کار هنری و کار زیبای تبلیغی» باید صورت گیرد تا این مسئله در ذهن جای گیرد .  من فکر می کنم در وضع کنونی اگر در کنار میل طبیعی زن به حجاب شایسته، نوعی «تبلیغات صحیح» که بتواند نقطه نظر اسلام را هم تامین کند ارائه شود،زنان ما به حجاب اصیل اسلامی و شرعی رو خواهند آورد.  در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که «هنر» را تمام عیار و با «قالبی مناسب» به میدان آورد تا اثرگذار شود."

مقام معظم رهبری (مدظله العالی )



ارائه الگوهای متناسب با فرهنگ و آموزه های دینی و در عین حال دارای ویژگی هایِ یک پوشش جذاب و امروزین بخشی از برنامه ایست که می بایست در جهت ترویج و تحکیم حجاب اسلامی بدان پرداخت .
خوشبختانه چند سالی ست که به همت برخی از تولیدکنندگان پوشاک بانوان کالاهایی که کم وبیش دارای خصائص فوق می باشند به بازار عرضه میگردد . در کنار تولیدکنندگان حلقه ی دیگری نیز لازم است تا این گونه محصولات در مقیاس کافی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد و آن حلقه عرضه کننده می باشد .
در همین راستا فروشگاه پوشاک و ملزومات حجاب اسلامی "ساج" با توجه به عدم وجود عرضه کنندگان این قبیل محصولات در شهر مقدس قم و با امعان نظر به جمعیت مذهبی آن در مهرماه سال 1391 کار خود را برای عرضه مناسب محصولات حجاب اسلامی آغاز نموده است .
امیدواریم در پناه توجهات حضرت صاحب الامر (عج) و با همیاری مشتریان عزیز بتوانیم قدمی هرچند کوچک در راه ترویج و تسهیل حجاب اسلامی برداریم . انشاالله ...